Genişletilmiş destek hattı, hafta sonlarıda. İletişim için mail@albedosoft.com.tr veya Tel. 0532 452 4882

Yöntemlerimiz

Odoo Ofis Teslimat Şartları::

AlbedoSoft Web Yazılım Elektrik Elektronik Ticaret Ltd. Şti. Hasat Sokak No:52 Şişli İstanbul

Vergi kimlik no: 500537340

Müşteri:

Şirket Adı:

Adres:

İletişim kişi (ler) / Süper Kullanıcı:

Telefon:

mail:

Vergi kimlik no:

 

1. ÜRÜN BİLGİSİ

Odoo Ofis Paketi:

Kullanıcı bilgileri:

Kullanıcı sayısı:

Toplam aylık fiyat:

EK Hizmet ve fiyatı:

Destek ve Yardım Hattı anlaşması:

Özel çözüm ve gelişimi:

Tüm modüllere erişim olacakmı?

Herhangi bir özel ihtiyaç?.

Neler:

Fiyatı:

Eğitim?

Uygulama süresi:

Uygulama Planı:

Uygulama Fiyatı:

Toplam Kullanıcı aylık fiyatı:

Muhtemelen. Destek / danışma hattı anlaşması:

Muhtemelen. Eğitim / öğretim anlaşması:

Muhtemelen. Özel çözümler:

 

2. SÖZLEŞME VE FATURA İÇERİĞİ

     Anlaşma süresi:Ürün teslim edildiği andan itibaren başlar.

     Anlaşma Fesih: Müşteri, en az 3 ay önceden bildirim ile sözleşmesini feshedebilir. 

Yorumlar

     Sözleşmenin imzalanması ile ürün ve uygulama ücretlerinin faturalanması.

     Kurslar ve eğitim, lisans, destek ve yardım hattının yanı sıra olası diğer dolaylı maliyetler ve tüm malzemeler eğitim ve uygulama bittiğinde fatura edilir.

     Ödeme fatura tarihinden itibaren 15 gün içindedir.

     Faturalar zamanında ödenmelidir.Ödenmemiş borçlara vade tarihinden itibaren yılda % 12 faiz işletilecektir.  AlbedoSoft ödeme gecikmeli olarak yapıldığı takdirde, gecikmeli zamanın faiz ve masraflarını ayrıca tahakkuk  eder. Ayrıca Ödemelerin gecikmesi durumunda sisteme giriş ve kullanım hakkınızı engelleme yetkisine de sahiptir.

     Albedoöoft gecikmeli teslim nedeniyle ilgili olarak herhangi bir sorumluluk kabul etmemektedir. Her iki taraf da gecikme süresi bir ayı aşarsa anlaşmayı iptal etme hakkına sahiptir.

     Yılda 1 kez Ocak ayı başında en az% 3'lük enflasyon düzeltmesi yapılacaktır.

 

3. GÜVENLİK

     Odoo İdaresi güvenliği ve serverlerimizi,  Danimarkada bulunan Wiese Services A/S (Wiese Hizmetleri) ve direk temas olarak Marc Wiese teslim etmektedir.Bu şirket sistemlerimizin veri güvenliği ve yedekleme sorumlusudur.

     Verilerimizin farklı iki yerde  her saat yedeklemesi yapılır ve en az 14 gün süreyle saklanır.Aynı güvenlik prosedürleri ile asgari günlük yedekleme de yapılır.İki farklı noktada iki arka ups vardır.Böylece Wiese Hizmetleri sistemlerde ek bir yerel yedek daha almaktadır.

 

4. EKSİK

     Alıcı alımdan hemen sonra ürün, hizmet ve çözümleri denetler.

     Bir sorun var ise , sorunu hemen belirterek, yazılı olarak satıcıyı bilgilendirmek zorundadır .

     Belirtildiği gibi alıcı şikayet etmezse, alıcı daha sonra şikayet etme hakkına sahip değildir.

     Alıcı, teslim tarihi itibari ile 7 günden sonra değişim hakkına sahip değildir.

 

5. İHLALİ

     Alıcı ihlalde bulunursa satıcı ek hizmetleri durdurma, genel sözleşme ve hukuk çerçevesinde tazminat talep etme hakkına sahiptir.

 

6. SINIRLI SORUMLULUK

     AlbedoSoft tazminat iddiası satılan mallar için fatura edilmiş tutarı aşamaz.

     Satıcı satılan mal ile ilgili gecikmeler veya kusurları neticesinde, kar kaybı için sorumlu olmayacaktır.

     Satıcının kontrolü dışındaki sebepler veya diğer koşullar varsa satıcı gecikmeksizin alıcıya bildirecektir.

     Türkiye Cumhuriyeti yasalarının uygulanabilir kurallarına göre yürürlüğe girecektir.

 

7. UYGULANACAK HUKUK VE YERİ

     Anlaşma Türkiye yasalarına tabidir. 

 

 

____________________________                               ________________________________

İmza AlbedoSoft Yazılım                                             Müşteri:

Mitat Ucar